Bent u bezig een rapport te printen en ondervindt u een printprobleem doordat bijvoorbeeld het programma blijft hangen, check en wijzig dan de omgevingsvariabelen van uw computer.

Sluit het fiscaalbox-programma (evt. via taakbeheer stoppen(rechtermuisknop op Taakbeheer – Taakbeheer starten – tab Toepassingen – programma FB selecteren – knop Taak beeindigen).).
Ga naar eigenschappen computer. In windows7 is dit START-(rechtermuisknop op)DEZE COMPUTER gevolgd door EIGENSCHAPPEN, daarna via GEAVANCEERDE SYSTEEMINSTELLINGEN naar OMGEVINGSVARIABELEN

U wijzigt de variabelen TEMP en TMP naar waarden C:\TEMP zoals in het volgende scherm:

Sluit dit af en start de fiscaalboxsoftware en print uw rapport.

Is het printprobleem hiermee niet opgelost of stonden de variabelen reeds goed, sluit dan het Fiscaalboxprogramma en voer dan Fiscaalbox Database-Repair-Tool uit die de indexen van de database opnieuw opbouwt. Dan moet het printprobleem opgelost zijn.