Meer service door inzicht in de buitendienst

Transscope-service

Wanneer u een goed inzicht heeft in de buitendienst, kunt u klanten extra service bieden. Dit geldt voor alle voertuigen.

  • De klant weet waar de pakketbezorger zich bevindt en houdt hier rekening mee
  • Een spoedklus met een verstopt riool wordt opgelost door de monteur het dichtste bij de plaats delict. En de klant hoort het geruststellende: “we zijn er binnen een half uur”
  • De graafmachine heeft zijn werk in de Akkerstraat gedaan en kan direct door naar de Kerkstraat waar ook nog wat werkzaamheden gepland zijn. Officieel voor de volgende dag pas trouwens
  • De vliegbasis werkt met abonnementen per piloot. Zij betalen per uur. Zonder handmatige lijstjes ontvangen zij maandelijks een overzichtelijke factuur met gevlogen uren per dag. Dat scheelt een hoop administratie
  • Ligt trein, tram, boot of vliegtuig niet meer op schema? Laat het passagiers direct weten. Inclusief ingeschatte nieuwe aankomsttijd. Het is altijd prettig om op de hoogte gehouden te worden.
Actuele posities verheldert ook de planning

Wanneer u de actuele posities weet van uw voertuigen wordt plannen een stuk eenvoudiger. Heeft u tien auto’s op de weg en komt er een spoedklus in Den Helder binnen dan ziet u binnen no-time welke auto daar het beste heen kan. Dit scheelt tijd en zorgt voor een up-to-date en effectieve planning.

Documentatie