Mirliton: “Zelfs de belastingdienst was aangenaam verrast”

mirlitonDagelijks zijn de bedrijfsauto’s van Schoonmaak- en Glazenwassersbedrijf Mirliton uit Dronten onderweg naar verschillende schoonmaakopdrachten. Met ruim 100 gemotiveerde en gespecialiseerde medewerkers verzorgt Mirliton schoonmaakwerkzaamheden voor een grote verscheidenheid aan klanten in hun regio, maar ook daarbuiten. Ze doen dit al sinds 1993, waarbij veel aandacht besteed wordt aan service, kwaliteit en flexibiliteit. Dat zorgt voor een hoge klanttevredenheid en blijvende groei. Daarnaast zorgt een gedegen personeelsbeleid voor een gezond werkklimaat met weinig personeelsverloop en laag ziekteverzuim.

Snelle service en duidelijke rapportage

In 2012 koos directeur Bert Hermsen er voor om zijn bedrijfsauto’s te voorzien van een blackbox XP van Transscope. Tijdens een recente controle van de Belastingdienst bleek dit een goede keus. Bert vertelt er enthousiast over: “Bij de controle vroeg de aanwezige belastinginspecteur om de rittenregistratie over een heel jaar, van één van onze auto’s enkele jaren geleden. Dat was even schrikken; want hoe werkt dat ook al weer. Zoals wij gewend zijn, hebben wij direct gebeld met de servicedesk van Transscope. Zij zorgden er voor dat wij binnen 5 minuten de benodigde rapporten op de printer hadden en wij weer verder konden. De belastinginspecteur was kort en bondig; prima rapportage, duidelijk en niets mis mee. Hij was bijna verbaasd over de ondersteuning die wij vanuit Transscope kregen.”

google_ad

Geen zorgen over uw voertuigen

“Dat horen wij graag”, aldus Henk-Jan Kienhuis, directeur van Transscope. “Wij zijn zelf natuurlijk overtuigd van ons eigen product, toch is het altijd goed om te horen dat onze klanten dat bevestigen. Wij willen onze klanten graag ontzorgen zodat alles voor hen vanzelf gaat. En als er toch wat mis gaat, wat kan gebeuren, dan moeten wij dat als leverancier opmerken en melden.” Daarom monitort de Transscope servicedesk, 24 uur per dag, de voertuigen die met een blackbox zijn uitgerust. En als ze iets vreemds of onvolkomenheden zien dan brengen ze de klant hiervan op de hoogte. Daarnaast is de servicedesk voor klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Men kan bij vragen of problemen dus altijd bellen.

Meer informatie

Wilt u meer weten over de producten en diensten van Transscope of Mirliton? Kijk dan op onderstaande websites en schroom niet omcontact op te nemen. Wij helpen u graag verder!

http://www.mirliton.nl/

http://www.transscope.nl

Documentatie