Transscope Servicedesk helpt u graag op weg!

Wij ontwikkelen en leveren onze blackbox in samenwerking met onze klanten en met als uitgangspunt dat u er efficiënter mee kunt werken en er het maximale mee uit uw wagenpark kunt halen. Daarnaast houden we van een proactieve benadering in plaats van achter de feiten aan lopen. Daarom bieden we onze klanten uitgebreide service en ondersteuning bij de keuze voor, de ingebruikname van en bij het werken met onze blackbox.

Gemak voor uWEB-Transscope_1505-200x300
Geen ingewikkelde handelingen of onoverzichtelijke rapportages. De blackbox geeft u snel en eenvoudig inzicht in uw wagenpark. Toch kunnen zich onverwachte zaken voordoen of kunnen er vragen ontstaan waarbij extra ondersteuning prettig is. Onze professionele servicedesk helpt u graag bij het oplossen hiervan en is bereikbaar voor alle vragen, opmerkingen en suggesties voor verbeteringen. Daarnaast vindt u op onze website alle verschillende hulpdocumenten die de meest voorkomende vragen beantwoorden over onze fiscaalbox. U kunt deze eenvoudig zelf downloaden.

24 uur per dag bereikbaar
Voor de niet-spoedeisende vragen kunt u bij de servicedesk terecht van 09.00 – 12.00 uur en  13.00 – 16.00 uur. Voor spoedgevallen (bijvoorbeeld storing aan uw hardware) zijn ze 24/7 bereikbaar. Toets bij spoedgevallen een 9 en u wordt doorverbonden met een collega die u helpt.
U kunt onze servicedesk is op allerlei manieren bereiken:
Telefonisch              : 0523 – 61 53 23
E-mail                        : helpdesk@transscope.nl
Twitter                      : @tswebcare  

Wij helpen u graag op weg!

Documentatie