Klanttevredenheid staat binnen Transscope hoog op de agenda. Daarom doet onze Servicedesk er alles aan om te zorgen dat u snel en goed antwoord krijgt op uw vragen voor continuïteit in uw bedrijfsprocessen. Onze Servicedeskmedewerker Joran Boksem vertelt meer over zijn werk.

Grote diversiteit in vragen
“Dagelijks beantwoorden wij allerlei klantvragen die telefonisch of per e-mail bij ons binnenkomen. Denk hierbij aan vragen als; ‘We hebben een nieuwe medewerker in het bedrijf of er heeft een bestuurderswissel plaatsgevonden, hoe pas ik dat aan?’ Of; ‘Wij willen over een bepaalde periode graag een specifieke rapportage aanmaken, hoe doe ik dat?’ Of; ‘Eén van onze bestuurders heeft gisteren 4 uur gedaan over een rit die normaal maar 2 uur duurt, hoe kan ik zijn volledige rit terugzien?’. En zo kan ik nog wel even doorgaan”, lacht Joran.

Snel en efficiënt reageren
Snel reageren op klantvragen, met de juiste informatie en transparantie in de voortgang is voor ons een must. Daarom werken we met het ticketsysteem Freshdesk. Joran: “Het ticketsysteem geeft duidelijk overzicht wie binnen onze servicedesk waar mee bezig is en wat de status is. Daardoor doen we geen dingen dubbel en kunnen we vragen snel afhandelen. Verder voelen we ons betrokken bij onze klanten en gaan we net zo lang door tot een probleem is opgelost”, klinkt het beslist.

De klant centraal
Om u als klant niet alleen reactief maar ook proactief van dienst te zijn, weten we graag wat er belangrijk is voor u. “We zorgen dat klantgegevens over bijvoorbeeld aantallen en typen voertuigen actueel zijn en leggen individuele afspraken en klantbehoeften vast. Daarmee hebben we waardevolle input voor nieuwe ontwikkelingen en kunnen we klanten proactief informeren over oplossingen die voor hen relevant zijn”, legt Joran enthousiast uit. “We zetten ons dagelijks in om onze klanten verder te helpen. Het is dan ook heel fijn om te merken dat we hiervoor hoog gewaardeerd worden.”